To ja też zaprezentuję to czym jeżdżę.
1. Daewoo-FSO Nubira II Wagon
Silnik: D-TEC 2.0 16v
Pojemność silnika - 1998
Liczba koni - 133
Rocznik - 2000
Rodzaj napędu - PB + LPG (Sekwencja BEDINI, butla oczywiście w miejscu zapasówki, pojemność 51L)
Wersja wyposażenia - najbogatsza na rynek polski CDX (mam ręczną klimę zamiast automatycznej i nie mam srebrnych wykończeń deski rozdzielczej)
Koła - na lato czekają felgi AEZ Radon z oponami 205/50/15" a na zimę mam stalówki z oponami 175/65/14"
Modyfikacje:
Tuning Mechaniczny - nie ma i nie będzie
Wnętrze - nie ma i nie będzie
Car Audio - na razie seryjne + radio VDO na CD ale bez mp3 (na biedzie ale gra)
Zawieszenie / Hamulce - nie ma i nie będzie
Plany - lepsze radio, naklejenie stickerów na szyby otrzymanych dzięki uprzejmości (nie potrzebna reklama
Mav) . Nie jestem zwolennikiem przesadnego tuningu więc to już wszystko co bym chciał.
Samochód kupiłem wspólnie z ojcem żeby jeździć do szkoły i wszędzie gdzie potrzebuję. Jestem drugim właścicielem, poprzednim był starszy facet z Warszawy który miał jakąś tam firmę ale Nuba na nią nie pracowała, Szanowny Pan serwisował samochód w ASO do 60 tys km po czym przestał ale mam dalsze faktury z innego serwisu więc jestem spokojny. Mam w planach jeździć nią dotąd aż się rozleci gdyż jest duża, wygodna i w dodatku ładna. Liczę na to, że będzie jeździć bezawaryjnie, mój mechanik stwierdził, że jest naprawdę zadbana. Silniczek chodzi aż miło, paru łebków w starych golfach czy civicu na światłach już się zdziwiło. Spalanie w cyklu mieszanym (z przewagą miasta) jakie udało mi się osiągnąć mieści się w granicach 11-12 litrów gazu więc jest w porządku.
2. Chevrolet Epica znany w korei jako Daewoo Tosca
Silnik: 6-cylindrowy, rzędowy benzynowy 24v (pięknie brzmi i fajnie jedzie)
Pojemność silnika - 1993
Liczba koni - 144
Rocznik - 2006/7
Rodzaj napędu - PB
Wersja wyposażenia - LT najbogatsza tj. Poduszki powietrzne kierowcy, pasażera, boczne i kurtyny, ABS, ESP, Skórzana tapicerka, lusterko automatycznie ściemniające się, czujnik parkowania, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, podgrzewane fotele przednie itp.
Koła - aluminiowe na lato z oponami Goodyear 215/50/17" i na zimę stalowe 195/65/15" z oponami Michelin Alpin.
Modyfikacje:
Tuning Mechaniczny - nie ma i nie będzie
Wnętrze - nie ma i nie będzie
Car Audio - seryjne Radio ze zmieniarką + 6 głośników jest jak najbardziej w porządku więc nie ruszamy
Zawieszenie / Hamulce - nie ma i nie będzie
Plany - utrzymać samochód w takim stanie w jakim jest, jeździć i cieszyć się z posiadania tak fajnego samochodu. Ojciec myślał nad zmianą letniego koła na 16" ale mam nadzieję, że żartował.
Samochodzik zakupił mój ojciec w maju 2010 (dokładnie w dzień moich urodzin :-P ) od salonu Opel/Chevrolet Mikołajczak Bydgoszcz z malutkim przebiegiem 57000 tysięcy kilometrów. Jeździłem Epicą razem z nim na spółkę zanim zakupiliśmy Nubirę i nawet teraz mimo iż mam czym jeździć lubię sobie wziąć Chevroleta i pojeździć bo jest po prostu bardzo wygodny, z racji tego, że jest ich mało przyciąga wzrok przechodniów i ma piękne brzmienie silnika. Dwulitrowa jednostka ma 144 konie i lubi wysokie obroty przez co jeździ dosyć żwawo. Celowo został zakupiony przez ojca egzemplarz z silnikiem benzynowy gdyż diesel jest raczej na trasę, a my jeździmy głównie po mieście.