Czy oplaca sie kupic swojego trucka?

Pytania na każdy temat. nie ma pytań głupich, czy niedyskretnych. Takie mogą być co najwyżej odpowiedzi.
bielas79
Przyjaciel forum
Posty: 3
Rejestracja: 24-01-13, 00:36
Lokalizacja: Chicago

Czy oplaca sie kupic swojego trucka?

Post autor: bielas79 » 03-06-13, 05:37

Jestem kierowca ciezarowki w USA I zastanawiam sie nad kupnem swojego trucka. Czy jest to jeszcze oplacalne? Czy zarobie wiecej pieniedzy jak jezdzac u "kogos"? Freightliner czy Volvo?

Awatar użytkownika
Szubert
Przyjaciel forum
Posty: 173
Rejestracja: 05-04-12, 17:15
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Szubert » 03-06-13, 21:51

Na pewno opłacane, ale żeby tak było będziesz musiał postarać sie o jak najlelsze ładunki, dobrze płatne i żeby było ich dużo w miesiącu, no i oczywiście pamietając lepiej wziąć 5 ładunków po powiedzmy 2500 bo tu zarobisz jakies 12500 tyś. niż 3 ładunku i zarobić 10 tyś. TO jest przykład !:D Nie jestem kierowcą dopiero prawko robię kat. B mam 18 lat ale siedze na forum i troche o tym czytałekm, wiec moją wiedza samą teroia przeczytana moge się podzielić :D ale jednak najważniejsze sa słowa doświadczonych kierowców :D
Jestem ubogim człowiekiem, Moim skarbem są ręce gotowe Do pracy z Tobą I czyste serce.

Awatar użytkownika
hiob
Administrator
Posty: 11193
Rejestracja: 24-10-07, 22:28
Lokalizacja: Północna Karolina, USA
Kontakt:

Post autor: hiob » 11-07-13, 09:55

To zależy od bardzo wielu czynników, takich, jak predyspozycje i cechy osobowe kierowcy, jego wola do podejmowania pewnego ryzyka, lokalizacja, a nawet szczęście.

Praca na etacie jest najmniej stresowa. Gdy się jeździ dla siebie, dochodzi sporo elementów, które mogą się "posypać". Problemy z pojazdem, brak gotówki na naprawy itp.